بلاگ

روش های تشخیص عینک آفتابی اصل

عینک آفتابی اصل باید دارای استاندارد یووی400 باشد

ابتدا باید بدانید که عینک آفتابی اصل باید دارای استاندارد UV400 باشد که نشان دهنده‌ی این است که عینک می‌تواند ۹۹.۹ درصد از پرتوهای مضر فرابنفش یا نورهای مضر خورشید را جذب کند. عینک‌های تقلبی معمولاً این استاندارد یووی 400 را ندارند.

عینک آفتابی یووی400 چیست؟

بسیاری از مشتریان فروشگاه ما هنگام خرید عینک آفتابی این سوال را می پرسند که عینک یووی400 چیست؟ یا فیلتر یووی400 چه کاربردی در عینک ها دارد؟

 

جنس عینک آفتابی اصل باید باکیفیت باشد

نکته دیگر، باید به کیفیت ساخت و جنس قطعات عینک نیز توجه کنید. عینک آفتابی اصل معمولاً دارای قاب و لنز فلزی یا پلاستیک با کیفیت بسیار بالا است که سبک و مقاوم هستند. عینک‌های تقلبی معمولاً دارای قاب و لنز فلزی یا پلاستیک با کیفیت پایین بوده که سنگین و شکننده هستند.

برای تست این مورد می‌توانید عینک را در دست بگیرید و به حس خود اعتماد کنید. همچنین می‌توانید به جزئیات عینک نظیر برند، دماغی، پارچه و جعبه نگاه کنید. عینک آفتابی اصل دارای برچسب‌ها، لوگو، دماغی، پارچه و جعبه با کیفیت و مناسب هستند.

 

قیمت عینک دودی اصل مهم است

در نهایت، باید به قیمت عینک دودی نیز دقت کنید. عینک آفتابی اصل معمولاً دارای قیمت منطقی و متناسب با کیفیت و برند خود هستند. عینک‌های تقلبی معمولاً دارای قیمت بسیار پایین یا بسیار بالا هستند که نشان دهنده‌ی این است که فروشنده سعی در فریب دادن شما دارد. برای تست این مورد می‌توانید قیمت عینک را با قیمت‌های موجود در بازار یا در فروشگاه‌های معتبر مقایسه کنید.

 

 یکی از اصلی ترین مواردی که فروشگاه عینک باب اسفنجی را از سایر فروشگاه های آنلاین متمایز می کند،قیمت عینک آفتابی اصل است. فروشگاه باب اسفنجی به این دلیل که بزرگ ترین وارد کننده انواع عینک آفتابی و عینک طبی در ایران است، تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت، و کم ترین قیمت ارائه می کند.

 

عدسی عینک آفتابی باید دارای کیفیت بالا باشد

عینک دودی اصل باید دارای شیشه های با کیفیت باشد که جزئیات و رنگ ها را به خوبی نشان دهند و همچنین مقاوم در برابر خط و خش و شکستگی باشند. برخی از عینک های دودی تقلبی دارای شیشه های پلاستیکی و ضعیف هستند که باعث تغییر رنگ و تار شدن دید می شوند.

آیا عینک آفتابی تاریخ انقضا دارد؟

تاریخ انقضا،یکی دیگر از راه های تشخیص عینک آفتابی استاندارد تاریخ انقضای آن هاست. عینک آفتابی استاندارد نباید تاریخ انقضا داشته باشد و تا زمانی که از آن ها صحیح استفاده شود باید از چشمان محافظت کند. اما به این نکته توجه کنید که استاندارد یووی400 هر عینک آفتابی بین 2 تا 3 سال است.

 

روش های تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی

راه های متعدی برای تشخیص عینک آفتابی استاندارد وجود اما باید بگوییم بعضی از آن ها اطلاعات صحیحی به شما نمی دهد. در این قسمت از مطلب آموزشی شناخت عینک آفتابی استاندارد می خواهیم دو روش برای تشخیص عینک آفتابی اصل از تقلبی به شما معرفی کنیم که تا 90 درصد به شما برای شناخت عینک استاندارد کمک می کند. جهت آموزش تشخیص عیک دودی اصل از طریق لینک زیر اقدام کنید.

توصیه مهم هنگام خرید عینک آفتابی اصل

استفاده از عینک آفتابی تقلبی برای چشمان بسیار مضراست. زیرا عینک دودی باعث می شود که مردمک چشم باز شده و اگر عینک اشعه های مضر را مسدود نکند عوارض ناخوشایندی برای چشمان شما باقی می گذارد. در ادامه ویژگی هایی که عینک آفتابی استاندارد باید داشته باشد را مشاهده می کنید.

  • عینک آفتابی اورجینال نباید نور و تصاویر را تغییر دهد.
  • از یک فروشگاه معتبر که دارای دستگاه یوی سنج است خرید کنید.
  • توجه داشته باشید که رنگ شیشه های عینک یکسان و بدون نقص باشد.
  • عینک دودی های بسیار تیره (عینکی که چشمان شما از پشت آن دیده نشود) نور چشمان شما را کم می کنند.
  • در عدسی عینک دودی های فیک ماده ای به نام Triace tate وجود دارد که فقط تا 40 درصد از اشعه های مضر خورشید را کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 1 =